Pages

miércoles, 23 de febrero de 2011

Concept bípedo

Siguiendo con mi estilo de dibujo (el del talento extraviado, para ser más exactos), os traigo por fin un monigote completo: cabeza y piernas. Si alguien echa algo en falta es producto de su imaginación...



Pues bien, esta es Avionetta, tiene seis años y aunque os sorprenda, ¡al natural es mucho más mona! Y sí, mi objetividad la encontraréis junto con mi talento para la ilustración... pero es que a Avionetta le he cogido un cariño especial.

Sobre la parte técnica, en este rig hemos combinado el uso de las IK y las FK, de esta manera podemos escoger el movimiento más adecuado a la hora de animar al personaje. En este caso usaríamos IK para caminar y FK para sentar al personaje en un banco.

Una vez hechas las presentaciones, os dejo con ella. ¡Hasta el próximo render!

7 comentarios:

  1. Hahaha!!
    m'encanten les teves explicacions!!^^
    T'ha quedat molt bé l'Avionetta!!No cal tenir objectivitat, m'agrada molt aquest dibuix, no t'has parat a pensar el que fa la pràctica? ;)has vist? te genollets i tot!!
    Vull veure el render!!Fa moltes eses i algun looping?
    La meva nota: Super Excel·lent!
    :*

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Regi!!! M'encanta la teva puntuació XD Aviat penjaré el render, espero q t'agradi ^^ muaak!!!

    ResponderEliminar
  3. Aviat no, JA!! ò_ó^
    Tu em vas obligar a pujar el meu.... doncs ara jo t'obligo a pujar el teu!! ÒAÓ

    Mm... vale, ignorem XD ja saps que adoro a l'Avionetta tant com adoro al Ranosaurio... i jo no tinc pas noms tan originals pels meus enjendros raros i perrunus...

    I com que ja he vist el render... jo ja puc dir que mola molt! (sobretot el fet de que hi posessis el Ranosaurio i el bicho de la cua a la paret... XDDD)

    Bueh!! Fins dilluns~!

    ResponderEliminar
  4. Ok,ok, atendré les teves exigències!! ;)

    ResponderEliminar
  5. I per cert, convido a tothom a mirar els "engendros" de la Kaji Kylance... són increíbles!!

    ResponderEliminar
  6. Secundo totalment el què diuen la Regi i la Kaji Kylance... tens una imaginació brutal creant criatures i els seus noms, que dins de la senzillesa (que no simplicitat) tenen el seu carinyu i què coi, li queden genial :D aquesta Avionetta colegiala és super mona :D

    PD: sí, m'estic posant al dia i estic comentant a 3 posts diferents en qüestió de minuts XD Intentaré ser versàtil en la meva verborrea :P

    ResponderEliminar
  7. Moltes gràcies per passar-te Kitus! Me n'alegro q t'agradi ^^

    ResponderEliminar